


Si, alí onde nace o grande lago vigués e as aves repousan ollando o solpor entre os alicerces de Rande, alleas ás milagres do día da resurrección do señor. Amén.
Ayer fuí a cazar a la ensenada de San Simón, allí donde nacen la ría y el sol. Poco trofeo para tanta dedicación. En resumen: una hembra de ánade real salvaje acicalándose en la orilla (me movió la cola, la muy confiada), una avispa empeñada en darme la espalda y, finalmente, las flores de la golcinea donde deberían estar las abejas que debían ser fotografiadas esa tarde de domingo en la que salí de caza incruenta de las cosas pequeñas de la madre naturaleza y no fui capaz de recoger más que esto.
Sí, allí donde nace el gran lago vigués y las aves reposan mirando el atardecer entre los cimientos de Rande, ajenas a los milagros del día de la resurrección del señor. Amén.
Arcade, Pontevedra
1 comentario:
Ainda que o dia terciouse pouco productivo salvaches que o Celta ganhou 3 puntos (que mal acostumados nos tenhen). Un pelo pintinho femia, outro pela vespa "encostada" e outro pelas glicineas silvestres.
E a entestada da vespa que non queria virar as costas ...
Do mesmo xeito que acontece co futebol temos dias nos que se a bola non quere entrar, non entra. E para mais "inri" se as vespas son de Vigo, logo celtistas, bastante foi que se achegara pela area.
Unha fonda aperta,
Andulfo
Publicar un comentario