16/8/12

Metal de mar



Os cascos dos barcos, feridos de océano, sangan o ferruxe do Atlántico esquilmado, contabilizan o fin das súas singladuras, sinalan a terra e os despeces. Os pesqueiros do porto de Vigo, máis que atracados, varados, capturan a paleta ocre e añil dos horizontes de Cíes bañados polo sol trala galerna. Se apalpo o seu aceiro canso sinto prolongárseme a pel na marea vívida e fría na que sobreviven, e fondeo eu tamén entre os chíos dos pirrís e as azas despregadas ao sol do cormorán, como un arrolo no que pecho os ollos e acougo no deixar fluir deste tempo de verán que quero infindo.
Eles e mais eu no colo da dársena do Berbés das augas calmas.

Los cascos de los barcos, heridos de océano, sangran el óxido del Atlántico esquilmado, contabilizan el fin de sus singladuras, señalan la tierra y los desguaces. Los pesqueros del puerto de Vigo, más que atracados, varado, capturan la paleta ocre y añil de los horizontes de Cíes bañados por el sol tras la galerna. Si palpo su acero cansado siento prolongárseme la piel en la marea vívida y fría en la que sobreviven y fondeo yo también entre los chillidos de los charranes e las alas desplegadas al sol del cormorán, como un arrullo en el que cierro los ojos y descanso en el dejar fluir de este tiempo de verano que quiero infinito.
Ellos y yo en el regazo de la dársena de O Berbés de las aguas calmas.

Dársena do Berbés, Vigo

5 comentarios:

daniel rodriguez dijo...

Rafa, suelo decir que una foto de veras me gusta cuando admito pagar por tenerla conmigo. Estas dos me gustan y por la del 91 pagaría. Es una pena que no seamos un poco más vecinos.
un abrazo

daniel dijo...

que dura é a vida do artista que dispara 20.000 veces para que aparezan estas duas MARABILLAS.

RO dijo...

Muchas gracias por tu amable comentario, Daniel Rodríguez. Este blog solo tienen sentido si a alguien le gustan. Mientras la distancia sea oceánica, tenemos la fortuna de poder compartir estas otras vecindades virtuales.
Un abrazo!

RO dijo...

Grazas tamén Daniel, pero non son 20.000 fotos. Un cálculo rápido dende que uso cámara dixital, dáme que debo andar polos 115.000 disparos!.
Xa sabía que estas dúas íanche gustar a tí... tamén por iso están aquí.

Anónimo dijo...

A do 91 mui boa, as outras também ,mais essa parece ainda mais lograda.
pamnogueira.wordpress.com