28/2/09

Nubia

Atracou en Filé como quen cumpre un ritual antigo, con ese moverse naturalmente ceremonioso que teñen os señores do Nilo. Pel escura e ollada azul da Nubia perdida. Deslizou os dedos pintados de menceres e lúas, para acariñar un feixe de colares de madeira e ofrecelos en silenzo (esa expresión de África á vez ensimismada e fonda), témedamente, aos seus pasaxeiros.
Ao ollar a foto, xa chegados a Vigo, despertei do longo soño exótico da viaxe, para decatarme de que non era eu descubrindo Champollion a fantasía de Filé abroiando das augas do gran río domado en Assuán: era xa só o enésimo turista que colocaba os billetes do poderoso euro nas eternas e silandeiras mans dos amables capitáns dos cruceiros, das falúcas e de todas as naves que durante séculos surcan sen fin os camiños do dono da terra fértil de Exipto.

Atracó en Filé como quien cumple un ritual antiguo, con ese moverse naturalmente ceremonioso que tienen los señores del Nilo. Piel oscura y mirada azul de la Nubia perdida. Deslizó los dedos hechos de amaneceres y lunas, para acariciar un hatillo de collares de madera y ofrecerlos en silencio (esa expresión de África a la vez ensimismada y profunda), tímidamente, a sus pasajeros.
Al mirar la foto, ya en Vigo, desperté del largo sueño exótico del viaje, para darme cuenta de que no era yo descrubriendo Champollion la fantasía de Filé brotando de las aguas del gran río domado en Assuán: era sólo ya el enésimo turista que colocaba billetes del poderoso euro en las eternas y silenciosas manos de los amables capitanes de los cruceros, de las falucas y de todas las neves que durante siglos surcan sin fin los caminos del dueño de la tierra fértil de Egipto.

Illa de Filae, Exipto

No hay comentarios.: